دسته‌بندی نشده

معرفی 3 گوشی برتر سامسونگ

1. گلکسی S23 اولترا

آن دسته از افرادی که به دنبال بهترین پرچمدار سامسونگ 2023 هستند، گزینه‌ای بهتر از گلکسی S23 اولترا پیدا نخواهند کرد. مهمترین ویژگی این گوشی دوربین فوق‌العاده و پردازنده کاستوم آن است. سامسونگ با وجود این که در این گوشی از همان دوربین‌های فوق‌عریض و تله‌فوتو سال قبل استفاده کرده ولی دوربین اصلی را به یک دوربین 200 مگاپیکسلی ارتقا داده است که تجربه فراموش‌نشدنی از عکاسی در اختیارتان قرار می‌دهد.

گلکسی S23 اولترا همچنین از پردازنده انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی استفاده می‌کند که هسته X3 آن، سرعت کلاک بالاتری نسبت به هسته X3 مدل معمولی این پردازنده دارد. با وجود سرعت کلاک بالاتر، شارژدهی و مصرف باتری پردازنده بدتر نشده و از این نظر هم گوشی نسبت به گلکسی S22 اولترا عملکرد بسیار بهتری دارد.

2. سامسونگ گلکسی S23 پلاس

گلکسی اس23 پلاس از بسیاری جهات جزو برترین گوشی های پرچمدار سامسونگ است. این گوشی تفاوت خیلی زیادی با گلکسی اس22 پلاس ندارد ولی سامسونگ در چند بخش کلیدی توانسته آن را بهبود دهد. از لحاظ طراحی، کیفیت ساخت، نمایشگر، دوربین و عملکرد شما همچنان با یکی از بهترین گوشی‌های دنیا طرف خواهید بود اما امسال این گوشی از نظر عملکرد و شارژدهی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

عملکرد گوشی به‌لطف پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی و سرعت کلاک بالاتری که دارد بسیار عالی و روان است و از این نظر نمی‌توانید هیچ ایرادی به آن بگیرید. سامسونگ امسال ظرفیت باتری گوشی را افزایش داده و به 4700 میلی‌آمپر رسانده است. باتری بزرگ‌تر در کنار پردازنده بهینه‌تر کوالکام سبب شدند شارژدهی گوشی بسیار بهتر از گلکسی S22 پلاس باشد.

3. سامسونگ گلکسی S23

شاید مدل پایه سری گلکسی S23 فاقد ویژگی‌های جذاب گلکسی S23 اولترا باشد اما این گوشی بیشترین بهبود را نسبت به مدل قبلی خود داشته است. مانند دو برادر بزرگ‌تر خود گلکسی S23 حالا با پردازنده قدرتمندتری عرضه شده و نه‌تنها از لحاظ عملکرد بسیار پیشرفت کرده بلکه شارژدهی آن هم بسیار بهتر از گلکسی S22 شده است.

سامسونگ همچنین نمایشگر گوشی را هم بهبود داده و روشنایی آن را به 1750 نیت رسانده است. روشنایی حداکثری این گوشی حالا برابر با گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *