دسته‌بندی نشده

روش های وصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون

وصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون سامسونگ کمک می ‌کند تا محتوای مورد نظر خود را در یک صفحه نمایش با ابعاد بزرگتر مشاهده نمایید. در واقع با این روش می توانید موزیک یا فیلم ها را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت تمایل این امکان را دارید که بازی های ذخیره شده در موبایل را با آن انجام دهید.

وصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون سامسونگ توسط کابل

یکی از ساده ‌ترین روش‌ ها برای وصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون سامسونگ این است که از کابل استفاده کنید. زیرا از طریق کابل می ‌توانید یک اتصال قوی و بدون لگ و پرش در اختیار داشته باشید. البته لازم به ذکر است که تمام تلفن ‌های هوشمند سامسونگ دارای این قابلیت نیستند. بلکه تنها گوشی‌ های پرچمدار این برند از قابلیت MHL پشتیبانی می ‌کنند.

پس از این که مطمئن شدید دستگاه شما قابلیت پشتیبانی از MHL را دارد، در مرحله بعد باید اپلیکیشن MHL Cheker را روی موبایل خود نصب نمایید. اکنون می‌ توانید اقدام به خریداری کابل MHL کرده و بین گوشی موبایل و تلویزیون ارتباط برقرار سازید. به این منظور یک سر کابل را توسط آداپتور HDMI به موبایل اتصال دهید و سمت دیگر را به یکی از پورت ‌های تلویزیون بزنید. سپس در بخش مربوط به تنظیمات Source تلویزیون ورودی را روی HDMI تنظیم نمایید.

اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون از طریق دانگل  HDMI

چنانچه تلفن هوشمند شما از قابلیت MHL پشتیبانی می ‌کند، می‌ توانید جهت وصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون سامسونگ این روش را به کار ببرید. به این منظور نخست باید دانگل HDMI را به تلویزیون اتصال دهید. در گام بعدی لازم است که نرم ‌افزار دانگل را روی گوشی سامسونگ نصب نمایید. سپس توسط وای فای به دانگل وصل شوید تا از این طریق فایل مورد نظر را روی نمایشگر تلویزیون مشاهده کنید.

متصل کردن گوشی سامسونگ به  تلویزیون به کمک برنامه  SmartThings

راه کار دیگر جهت وصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون سامسونگ این است که مطابق مراحل زیر از طریق برنامه SmartThings عمل کنید:

  • نخست نرم ‌افزار SmartThings را از فروشگاه Play Store دانلود و روی موبایل خود نصب نمایید. سپس برنامه را باز کنید و مدل تلویزیون خود را از بین دستگاه‌ های نمایش داده شده، برگزینید.
  • در مرحله بعد از بخش بالا و سمت راست روی آیکون سه نقطه عمودی بزنید.
  • از منوی نشان داده شده آیتم Mirror Screen (Smart View) را انتخاب کنید.
  • اکنون پیغامی که نشان دهنده آغاز اشتراک گذاری بین دو دستگاه است، ظاهر می‌ شود. شما باید روی گزینه Start now کلیک کنید تا ارتباط بین تلفن هوشمند و تلویزیون برقرار گردد.

متصل کردن گوشی به تلویزیون سامسونگ از طریق بلوتوث

از روش راحت و بی‌ دردسر بلوتوث برای وصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون سامسونگ استفاده نمایید. این تکنیک آزادی عمل زیادی در اختیار شما قرار می ‌دهد و دیگر نیازی به کابل نخواهید داشت. برای برقراری اتصال توسط بلوتوث به صورت زیر عمل کنید:

  • قبل از هر چیزی بلوتوث گوشی و همچنین تلویزیون خود را روشن نمایید.
  • در مرحله بعد وارد تنظیمات تلفن هوشمند شوید و در بخش بلوتوث نام تلویزیون را بیابید و روی آن بزنید.
  • اگر برای برقراری ارتباط از شما رمز عبور خواسته شد، از دفترچه راهنمای تلویزیون کمک بگیرید.
  • پس از وصل شدن دو دستگاه به یکدیگر اکنون می ‌توانید فایل‌ های ذخیره شده در موبایل را روی نمایشگر تلویزیون ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *